IT háttér

Ügyviteli- és Vállalatirányítási szoftver

 

Differenciált szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek a megfelelő igényhez a megfelelő megoldás elvét tartva szem előtt. Ehhez egy Vállalatirányítási szoftver nyújt informatikai támogatást, mely a legmodernebb technológiai követelményeknek is eleget tesz. A szoftver segítségével megvalósítható a papírmentes iroda kialakítása, és a hatékonyabb munkavégzés támogatása IT eszközökkel. Ennek a szoftvernek egyes részeit használatra át tudjuk adni, és mert integrált a rendszer, az adat valós időben kerül be a nyilvántartásba. A szerverünkön folyamatos mentéssel az adatok biztonságban vannak.

Kisebb ügyfeleink számára a könyvelést, az analitikus nyilvántartások vezetését, a bérszámfejtést, a bevallások elkészítését, illetve természetesen a beszámoló elkészítését végezzük. Ezekhez kapcsolódóan tanácsadást is kapnak Ügyfeleink, illetve képviseletet elsősorban a NAV, de egyéb hatóságok előtt is. A kapcsolattartás és az adatszolgáltatás havi rendszerességű. További támogatási igények esetén szolgáltatás csomagunk kiegészül kontrolling elemekkel.

 

Nagyobb ügyfeleink esetében differenciálódhat a szolgáltatás, a kapcsolattartás heti vagy akár napi szinten valósulhat meg, melyet követnek a szolgáltatott riportok is. Igény esetén, egy állandó kihelyezett kapcsolattartó munkatársat is Ügyfelünk rendelkezésére tudunk bocsátani, amennyiben a partner mérete ezt indokolja.

 

A Perspektívák Partneriroda cége teljes körű bérügyviteli munkáját átvállalja, így Ön üzleti tevékenységére összpontosíthatja erőforrásait. A bérszámfejtési feladatok támogatására is rendelkezésre áll a megfelelő szoftver, mellyel megvalósítható a papírmentes iroda.

A kihelyezett bérszámfejtő rendszer üzemeltetése egyúttal azt jelenti az Ön számára, hogy mi biztosítjuk a bérügyviteli szoftvert – licencjogok, karbantartások, frissítések -, átvállalva annak felelősségét, valamint a problémák kezelését.

 

Lépjünk tovább együtt!